Eneeier og arbeidende styreleder Bjarne Uldal er utdannet Silvilmarkedsfører fra BI Norges MarkedsHøyskole i 1994, og har siden jobbet med salg, markedsføring, merkevarebygging, forretningsutvikling og innovasjon både innenfor B2C og B2B.
Erfaring fra industriell virksomhet gjennom 3 år i Figgjo AS, hvor han satt i ledergruppen og var med på en omstillingsprosess fra en tradisjonell industribedrift til en design- og markedsorientert bedrift, spesialisert mot det profesjonelle storhusholdningsmarkedet.
Erfaring fra tjenestemarkedsføring gjennom 8 år i Melvær&Lien Idé-entreprenør. I denne perioden (1997 – 2005) økte selskapet omsetningen fra 10 til 24 MNOK. Bjarne har vært ansvarlig for å kjøre merkeutviklingsprosesser for selskaper som Laerdal Medical, Sandvik Bokforlag, Skanem Industrier, Kolumbus, Hellvik Hus Gruppen, Suldal Kommune, Stokke, Universitetet i Stavanger og Point Carbon. Konsulent og rådgiver på områder som kommunikasjonsstrategi, grafisk identitet, utforming og implementering av reklamekampanjer og kommunikasjonsmateriell for blant andre Total Norge, Ahlsell Norge, Luxo ASA, Sørco, Prosessindustriens Landsforbund (PIL), Alkokutt og Figgjo.
Gründer, daglig leder og største eier i konsulentselskapet Hey-Ho Let’s Go (HHLG), som jobber i skjæringspunktet mellom innovasjon og branding. HHLG hjelper bistår i utviklingen av nye forretningskonsepter, produkter og tjenester, og utvikler merkevareplatformer og kommunikasjonsløsninger. Blant kundene kan nevnes Seadrill, Lyse, Altibox, VEAS, Total, Stavanger kommune, Nordic Edge, DNV GL, Smartly, Microsoft og Arrow Norway.
LinkedIn